Dieses Forum nutzt Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies, um deine Login-Informationen zu speichern, wenn du registriert bist, und deinen letzten Besuch, wenn du es nicht bist. Cookies sind kleine Textdokumente, die auf deinem Computer gespeichert sind; Die von diesem Forum gesetzten Cookies düfen nur auf dieser Website verwendet werden und stellen kein Sicherheitsrisiko dar. Cookies auf diesem Forum speichern auch die spezifischen Themen, die du gelesen hast und wann du zum letzten Mal gelesen hast. Bitte bestätige, ob du diese Cookies akzeptierst oder ablehnst.

Ein Cookie wird in deinem Browser unabhängig von der Wahl gespeichert, um zu verhindern, dass dir diese Frage erneut gestellt wird. Du kannst deine Cookie-Einstellungen jederzeit über den Link in der Fußzeile ändern.

Lord of the Rings Polystoned auf Facebook Polystoned auf Instagram
Aktueller
Shopping-Tipp:
InArt DUNE 1/6
Paul Atreides
 Shopping-Tipp
Einkaufen: Sideshow | Weta | Ebay
Amazon | Gentle Giant
DarkSide CollectiblesG Heroes XM Studios Sideshow Collectibles Amazon

Antwort schreiben 
 
Themabewertung:
  • 0 Bewertungen - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1/4 Statue - WAR MACHINE (War Tank Exclusive)
22.10.2021, 12:13 (Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 22.10.2021 12:14 von Buzzie.)
Beitrag #21
1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
Mehr Optionen...

[Bild: 319c3f943ca64fa408ac0da955c09c72.jpg]

[Bild: 089962053630e3fa4ac655a1f511b2b7.jpg]

[Bild: 675e300b438563d9fd2e3529245e1390.jpg]

[Bild: a2687be500903d97cad3b6d4a94cb0b6.jpg]

Gesendet von meinem Pixel 3 mit Tapatalk

[Bild: pd-fb-468.png]
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
22.10.2021, 12:24
Beitrag #22
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
XM Studios News


- Version A - War Machine (XM 'War Tank' Exclusive) will be ready for Pre-Order on Saturday, 23rd October 2021! -


"XM Studios is excited to present our next 1:4 MARVEL Premium Collectibles series statue, War Machine (XM 'War Tank' Exclusive), a special collaboration with artist Adi Granov! Version A presents War Machine within War Tank itself. War Tank (exclusive to XM Studios) is an original concept jointly co-created by XM and artist Adi Granov (one of his most notable works includes creating the concept and keyframe artwork for the Marvel Studios’ Iron Man, released in 2008). Never before seen in comics, War Tank is a heavily enhanced exo-suit extension of War Machine’s suit, bringing on explosive artillery, massively expanding War Machine’s firepower and weaponry capabilities.

The angular and aggressive design of War Tank is extensively detailed, drawing referencing from Rhodey’s military background. Hefty armour-plated suit, tank tracks as legs for mobility, a massive rail gun on his right, missile launchers, and multiple gunpower powers up War Tank to be an extremely offensive and powerful asset to have on the battle scene. To date, at a massive dimension of estimate 87cm tall, 90cm in length and 93cm deep, War Tank is the largest 1:4 Scale Statue Collectible that XM has produced since inception. In comparison, Hulk Buster is estimated at 87 x 73 x 77cm.

Note: Render shown and pending final approval, final product may differ. Batteries will not be included for products with light up features due to customs issues."


[Bild: 0qlknv.jpg]

[Bild: 19kkg5.jpg]

[Bild: 24gk4r.jpg]

[Bild: 3nsj0x.jpg]

[Bild: 4n4kgo.jpg]

[Bild: 69mk1z.jpg]

[Bild: 7jrjv4.jpg]

[Bild: 8g4jsb.jpg]

[Bild: 9uwk2r.jpg]

[Bild: 10jqjbg.jpg]

Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
22.10.2021, 12:33
Beitrag #23
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
XM Studios News


- Version B - War Machine (XM 'War Tank' Exclusive) will be ready for Pre-Order on Saturday, 23rd October 2021! -


"XM Studios is excited to present our next 1:4 MARVEL Premium Collectibles series statue, War Machine (XM 'War Tank' Exclusive), a special collaboration with artist Adi Granov! Version B allows collectors the option to display War Machine outside of War Tank with 2 additional weaponry. War Tank (exclusive to XM Studios) is an original concept jointly co-created by XM and artist Adi Granov (one of his most notable works includes creating the concept and keyframe artwork for the Marvel Studios’ Iron Man, released in 2008). Never before seen in comics, War Tank is a heavily enhanced exo-suit extension of War Machine’s suit, bringing on explosive artillery, massively expanding War Machine’s firepower and weaponry capabilities.

The angular and aggressive design of War Tank is extensively detailed, drawing referencing from Rhodey’s military background. Hefty armour-plated suit, tank tracks as legs for mobility, a massive rail gun on his right, missile launchers, and multiple gunpower powers up War Tank to be an extremely offensive and powerful asset to have on the battle scene. To date, at a massive dimension of estimate 87cm tall, 90cm in length and 93cm deep, War Tank is the largest 1:4 Scale Statue Collectible that XM has produced since inception. In comparison, Hulk Buster is estimated at 87 x 73 x 77cm.

Note: Render shown and pending final approval, final product may differ. Batteries will not be included for products with light up features due to customs issues."


[Bild: 1plkqb.jpg]

35 Pictures:

Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
22.10.2021, 13:40
Beitrag #24
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
XM Studios News


- Interview XM War Machine (XM ‘War Tank’ Exclusive) 1/4 Scale Statue -


Zitat:XM Studios speak with Gem Mint Collectibles and Art Statue Collector about War Tank, the largest 1:4 scale statue collectible that XM Studios has ever made, with some insights on the ideation, concept and sculpting phase shared by none other than CEO and Co-Founder of XM, Ben, and the XM Art Team.

Also in the video:
- What it's like to work with Adi Granov and Frederick Daoust
- What sort of challenges that we faced in bringing this piece to life
- An exciting reveal taking place this December

Watch the full video now and find out more!






Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
23.10.2021, 13:29
Beitrag #25
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
GHeroes Europe News


[Bild: wtabannerpoopent9k4w.png]


Zitat:"Dear Collectors and Friends,

today we announce the official Pre-Order for the XM War Tank (XM 'War Tank' Exclusive) Ver A 1/4 scale statue here with us in europe. Version A presents War Machine within War Tank itself. War Tank (exclusive to XM Studios) is an original concept jointly co-created by XM and artist Adi Granov (one of his most notable works includes creating the concept and keyframe artwork for the Marvel Studios’ Iron Man, released in 2008).

~~~~~~~~~

Pre-Order: Open
Retail Price: 3799,- EUR
Full Payment Price: 3685,- EUR
Deposit: 600,- EUR
Edition Size: MTO (999)
EB Metal Plaque: PO before 06.11.2021

~~~~~~~~~

PreOrder War Tank Ver A:

War Tank Ver A : Pre-Order - English
War Tank Ver A : Pre-Order - German

~~~~~~~~~

Features War Tank Ver A:

● War Machine within War Tank.
● Light up chest and eyes
● Additional light up features TBA
● Limited Edition: MTO (999)

~~~~~~~~~

War Tank (XM 'War Tank' Exclusive) Ver A has an limited edition size of MTO (Max 999), so don’t miss the chance to own him! Never before seen in comics, War Tank is a heavily enhanced exo-suit extension of War Machine’s suit, bringing on explosive artillery, massively expanding War Machine’s firepower and weaponry capabilities. The angular and aggressive design of War Tank is extensively detailed, drawing referencing from Rhodey’s military background. Hefty armour-plated suit, tank tracks as legs for mobility, a massive rail gun on his right, missile launchers, and multiple gunpower powers up War Tank to be an extremely offensive and powerful asset to have on the battle scene. Safe your Pre-Order.

~~~~~~~~~

GHeroes Shop : FAQ (English)
GHeroes Shop : FAQ (German)

~~~~~~~~~

You’ll receive an email with all further information after you secured one of the XM War Tank (XM 'War Tank' Exclusive) Ver A 1/4 statue Pre-Order.

Have a nice weekend!

Greetz
GHeroes."

[Bild: 1d8k0s.jpg]

[Bild: 28ikx5.jpg]

[Bild: 3qakxm.jpg]

[Bild: 4vfj0e.jpg]

[Bild: 10twjid.jpg]

Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
23.10.2021, 13:30
Beitrag #26
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
GHeroes Europe News


[Bild: wtbbannerpoopenicj46.png]


Zitat:"Dear Collectors and Friends,

today we announce the official Pre-Order for the XM War Tank (XM 'War Tank' Exclusive) Ver B 1/4 scale statue here with us in europe. Version B allows collectors the option to display War Machine outside of War Tank with 2 additional weaponry. War Tank (exclusive to XM Studios) is an original concept jointly co-created by XM and artist Adi Granov (one of his most notable works includes creating the concept and keyframe artwork for the Marvel Studios’ Iron Man, released in 2008).

~~~~~~~~~

Pre-Order: Open
Statue: XM Exclusive (No discount)
Retail Price: 4999,- EUR
Deposit: 600,- EUR
Edition Size: MTO (1299)
Metal Plaque: Every Order

~~~~~~~~~

PreOrder War Tank Ver B:

War Tank Ver B : Pre-Order - English
War Tank Ver B : Pre-Order - German

~~~~~~~~~

Features War Tank Ver B:

● War Machine outside of War Tank with hatch closed, to allow for side by side display
● War Machine within War Tank
● Additional 2 weapons: 1 attached to War Tank’s left arm, 1 on War Tank’s right leg. Both can be removed to be attached onto War Machine
● Light up chest and eyes
● Additional light up features
● Limited Edition: MTO (999)

~~~~~~~~~

War Tank (XM 'War Tank' Exclusive) Ver B has an limited edition size of MTO (Max 1299), so don’t miss the chance to own him! Never before seen in comics, War Tank is a heavily enhanced exo-suit extension of War Machine’s suit, bringing on explosive artillery, massively expanding War Machine’s firepower and weaponry capabilities. The angular and aggressive design of War Tank is extensively detailed, drawing referencing from Rhodey’s military background. Hefty armour-plated suit, tank tracks as legs for mobility, a massive rail gun on his right, missile launchers, and multiple gunpower powers up War Tank to be an extremely offensive and powerful asset to have on the battle scene. Safe your Pre-Order.

~~~~~~~~~

GHeroes Shop : FAQ (English)
GHeroes Shop : FAQ (German)

~~~~~~~~~

You’ll receive an email with all further information after you secured one of the XM War Tank (XM 'War Tank' Exclusive) Ver B 1/4 statue Pre-Order.

Have a nice weekend!

Greetz
GHeroes."

[Bild: 3kijv8.jpg]

[Bild: 273jnq.jpg]

[Bild: 4wek61.jpg]

[Bild: 5n1jus.jpg]

[Bild: 6vnjvw.jpg]

[Bild: 72ek58.jpg]

[Bild: 9fqjab.jpg]

[Bild: 11zij6w.jpg]

[Bild: 2062jnz.jpg]
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
26.10.2021, 09:52
Beitrag #27
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
Also ich habe hier schon ein paar Mal angefangen, meinen Beitrag zu dieser Statue zu verfassen, aber irgendwie fehlen mir immer die passenden Worte.
Aber ich gebe jetzt trotzdem mal meinen Senf dazu, weil da so viele Dinge sind, die mich wirklich irritieren. Eigentlich versuche ich mich bei Statuen, die mich nicht interessieren oder mir grundsätzlich nicht gefallen, rauszuhalten und keinem die Freude durch meine kritische Meinung zu nehmen...

Ich persönlich finde den War Tank grauenhaft. In meinen Augen ein völlig überladener Roboter, der bislang auch keinerlei Comic-Referenz aufzuweisen hat. Ein Hulkbuster hat da ja wenigstens seine Daseinsberechtigung.

Ich weiß nicht, ob das eine Hommage an Transformers sein soll oder sich da nur jemand ausgetobt hat, um zu zeigen, was mittlerweile mit Digital Sculpting möglich ist.

Ich kann verstehen, dass es auch Sammler gibt, die einfach nur getriggert sind vom Anblick und sowas dann in ihrer Sammlung haben wollen. Und ich weiß auch, dass ein großer Teil der Sammler im Comic-Statuen-Bereich mit Comics nichts am Hut hat.

Aber wer gibt denn 5000,- Euro für War-Machine aus? Das können in meinen Augen nur Leute sein, denen sowohl der Preis als auch der Platz grundsätzlich egal sein können. Und da rede ich nicht von den 2-3 bekannten Youtubern, die die Statuen von XM und Sideshow mit ihren Reviews promoten. So viele können das doch eigentlich nicht sein, als dass man dann eine maximale ES von insgesamt 2298 Stück anvisiert. Natürlich bin ich mir bewusst, dass das erstmal nur ein Platzhalter ist, aber wenn man so ein Projekt angeht, würde ich mir als möglicher Käufer zumindest vorher schon wünschen, dass da eine ES von 150 Stück oder so steht. Denn ganz ehrlich: Sollten das nachher mehr als 500 werden, sehe ich mich in dem Hobby mittlerweile falsch aufgehoben.

Und warum ist der Unterschied der beiden Versionen bei XM direkt 300,-SG$ und bei uns in Europa 1200,- Euro?

Mittlerweile sind 1000,- Euro für eine 1/4-Statue beim XM und Prime 1 ja leider schon völlig normal und für gewisse Statuen greift man auch schon mal tiefer in die Tasche. Allerdings macht die Konkurrenz 1/3-Dioramen (Batman-vs.-Superman von P1) für 2/3 des Preises.

Meine Sammlung besteht momentan zu 75% aus XM-Statuen und ich liebe XM (meistens) auch für deren Charakterauswahl, aber hier verstehe ich fast alles von vorne bis hinten nicht. Sorry...
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
26.10.2021, 10:06
Beitrag #28
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
Ich rege mich aktuell über den Preis auf. Specfictionshop bietet die Version B für glaube 3900$ an. Das ist auch ein Preis den man 1:1 bei uns in € hätte übernehmen können. Aber da gibt es ja wieder so einen geldgeilen Gierhals, welcher den Schlund nicht voll bekommt. Das ist eine Sauerei. Das ist auch nicht mit exclusive oder Versandkosten zu erklären. Es ist einfach auf die Geldgeilheit einer einzigen Person zurückzuführen, woraufhin alle in Europa leiden müssen. Eigentlich müssten viele Sammler einer Beschwerde bei XM einreichen, bei der Dark Phoenix hat es damals auch geklappt...
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
26.10.2021, 10:15
Beitrag #29
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
(26.10.2021 10:06)Rizioso schrieb:  Ich rege mich aktuell über den Preis auf. Specfictionshop bietet die Version B für glaube 3900$ an. Das ist auch ein Preis den man 1:1 bei uns in € hätte übernehmen können. Aber da gibt es ja wieder so einen geldgeilen Gierhals, welcher den Schlund nicht voll bekommt. Das ist eine Sauerei. Das ist auch nicht mit exclusive oder Versandkosten zu erklären. Es ist einfach auf die Geldgeilheit einer einzigen Person zurückzuführen, woraufhin alle in Europa leiden müssen. Eigentlich müssten viele Sammler einer Beschwerde bei XM einreichen, bei der Dark Phoenix hat es damals auch geklappt...
Bei Specfiction sind aber keine Einfuhrabgaben und Versandkosten dabei Doppeldaumen

Gesendet von meinem Pixel 3 mit Tapatalk

[Bild: pd-fb-468.png]
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
26.10.2021, 10:41
Beitrag #30
RE: 1/4 Statue - War Machine War Tank Exclusive
XM Studios Version A: 4199 SGD
XM Studios Version B: 4499 SGD

GHeroes Version A: 3799 EUR
GHeroes Version B: 4999 EUR

Idee_003
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
Antwort schreiben 


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Startseite | Nach oben | Zum Inhalt | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation | Cookie-Einstellungen | Datenschutzerklärung

Polystoned-Shops: Sideshow | Toy-Palace | Amazon.de | DarkSide Collectibles | XM Studios Europe