Polystoned - the art of collecting

Normale Version: [CoolProps] Giger’s Alien Life-Size Head
Du siehst gerade eine vereinfachte Darstellung unserer Inhalte. Normale Ansicht mit richtiger Formatierung.
Seiten: 1 2 3 4 5 6
Coolprops bringt über Sideshow diesen Giger’s Alien Life-Size Head mit einer Auflage von 850 Stück zum Preis von 1799,99$ auf den Markt.


Text von Sideshow:

CoolProps are proud to present the Giger's Alien Head Life-Size Prop Replica which was approved by H.R. Giger Museum in Switzerland.

This mysterious creature, which took Nostromo's crew's lives, appeared in the 1979 movie, “ALIEN”. The monster created by H.R. Giger haunts fans with its name and appearance still to this day.

The Life-Size head prop replica of H.R. Giger’s Alien was developed using the prop from H.R. Giger’s workshop. The characteristic transparent dome was faithfully reproduced with modern techniques.

We are pleased to announce that for each Giger's Alien Life-Size Head, a certificate of authenticity hand signed by the museum director, Carmen Giger Scheifele will be supplied. MUSEUM HR GIGER is a museum in Gruyeres, Switzerland and HR Giger himself established this museum in 1998 to permanently display many of his art works. Now the museum has been operated by museum director Carmen Giger Scheifele to maintain his art works.

Don't miss your chance to add this terrifying monster from Sci-Fi movie history to your collection!


Product Details:

License: Alien
Type: Prop Replica
Manufacturer: CoolProps
Expected to Ship: Dec 2017 - Feb 2018
Item shown is a prototype. When shipped, the final production piece may differ in appearance.
Product Size: 15.74" H (399.8mm) x 35.82" L (909.83mm)*
Dimensional Weight: TBD
Int'l Dim. Weight: TBD
* Size and weight are approximate values. Learn more
SKU:903024

The Giger's Alien Head Life-Size Prop Replica features:
Movie-accurate transparent dome that reveals the skull beneath (not removable)
Black dome paintwork with characteristic white pattern
Inner mouth can be seen between the sharp silver chrome teeth
Certificate of authenticity hand signed by Carmen Giger Scheifele


Bilder:

[Bild: 67qRMp4.jpg]

[Bild: T5yw7Nv.jpg]

[Bild: c16i5vL.jpg]

[Bild: 4zjTIUD.jpg]

[Bild: l7mbgGv.jpg]

[Bild: nzx8tsf.jpg]

[Bild: FaKsQi7.jpg]
Neue Pics:

[Bild: 4gfjxpemhpufwgsks.jpg]

[Bild: br68xwk9z5yngqsqh.jpg]

[Bild: cf2mss1les3smvsnz.jpg]

[Bild: cqqpkhkqx7ayj3sm4.jpg]

[Bild: csmuvarehuzul6sjw.jpg]


Pics by darkmummy
gibt es neue news ?

Gesendet von meinem SM-G925F mit Tapatalk
sieht cool aus aber wahrscheinlich für mich unbezahlbar. Der Sockel sieht nicht schön aus .. das macht alles sehr klobig finde ich.
Neue Bilder im ersten Beitrag!

Und hier ein paar weitere Pics:

[Bild: c-v3gnjvoaan99r7slj6.jpg]

[Bild: c-vkn5iwsaaogxhhob2v.jpg]

[Bild: c-vkn5vwaaelvbnb0a0u.jpg]

[Bild: c-vkn6ixyaairqf1dxcn.jpg]

[Bild: c-vo6mxvwaakolcvpa5p.jpg]

[Bild: c-vpzrguwaa3ljgyczdr.jpg]

[Bild: qq201704262246300kblu.jpg]

[Bild: c-vo6llv0aay8tlq3bpv.jpg]

[Bild: c-vo6lzuwaaxdsuf0y7q.jpg]

(pics by: darkmummy)
Kann man jetzt bei Sideshow bestellen:

http://affiliates.sideshowtoy.com/Tracke...024&cid=-1
Würde gerne deine Meinung zu dieser Büste hören,danke.
Ich finde den wirklich super. Allerdings habe ich da große Zweifel dran ob der so erscheinen wird. Der Prototyp von den anderen Alien Büsten sah auch sehr gut aus aber das finale Produkt deutlich schlechter. Werde definitiv abwarten bis es in hand pics gibt, gerade bei dem astronomischen Preis.
Mir gefällt die Büste richtig gut! Der beste lifesize Alien 1 Head bis jetzt.
Die HCG Büste mit den Schultern hat das Pferdemaul und ist auch sonst grob verarbeitet. Ist nicht so mein Fall.
Die erste Sideshow lifesize Büste hatte ich schon einige Male und ist mit den Schleimfäden und dem hinteren Teil vom Head auch nix dolles...
Die Büsten habe ich mitlerweile alle wieder verkauft und möchte sie auch nicht mehr in der Sammlung haben.
Eigentlich sammle ich auch nichts mehr von dem ersten Alien Film.
Aber für diese Büste würde ich vielleicht eine Ausnahme machen 1Smile
Mal abwarten wenn sie auf den Markt kommt.
Danke dir für deine Informationen also lieber erst mal auf Bilder von Sammlern warten.
Seiten: 1 2 3 4 5 6
Referenz-URLs