Polystoned auf Facebook Thanos on Throne Marvel Maquette Magneto Marvel Maquette
Aktueller
Shopping-Tipp:
PRIME 1
RED HOOD
 Shopping-Tipp
Einkaufen: Sideshow | Weta | Ebay
Amazon | Gentle Giant
DarkSide CollectiblesG Heroes XM Studios Sideshow Collectibles Toy-Palace

Antwort schreiben 

Themabewertung:
  • 3 Bewertungen - 4.33 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XM Studios Comic News
05.02.2018, 19:02 (Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 05.02.2018 19:19 von MalgusPryme.)
Beitrag #301
RE: XM Studios Comic News
Ne zu viel zu teuer und viel zu groß dafür das ich den Drachen nur vom Aussehen recht gut finde.
Nur den Drachen und dann ähnlich bemalt wie Mushu (aus Mulan) von den Farben her und einiges güntstiger dann hätte ich den wahrscheinlich bestellt.

"Ich habe schon lange Zeit auf diesen Augenblick gewartet, mein kleiner grüner Freund.
HehehehHarHarHar....Endlich ist die Existenz der Jedi beendet!" imperator1 Emperor Palpatine
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
05.02.2018, 19:41
Beitrag #302
Ja,weniger bunt wäre mehr gewesen und bei dem Preis muss man schon schlucken.
05.02.2018, 20:04
Beitrag #303
Weniger bunt würde dann aber nicht dem Comic entsprechen.
05.02.2018, 20:10
Beitrag #304
Mir gefällt er genau so bunt wie er ist. Nur der Typ stört mich. Aber eh zu teuer daher egal.

Die Haltung vom Drachen hätte Sidshow dem Säbelzahntiger geben sollen. Den hätte ich sofort gekauft.
05.02.2018, 20:14 (Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 05.02.2018 20:15 von Hellboy.)
Beitrag #305
(05.02.2018 20:04)GrumpyBear schrieb:  Weniger bunt würde dann aber nicht dem Comic entsprechen.

Das ist mir bewusst war auch nur ein Wunschdenken von mir.

@Asgard
Der von Damtoys?
05.02.2018, 20:51
Beitrag #306
(05.02.2018 20:14)Hellboy schrieb:  Der von Damtoys

Musste jetzt erst mal nachsehen Pfeif
Ja, ich meine den von Damtoys. Dachte Sideshow ist der Hersteller aber die sind nur Distributor.
Gestern, 15:47
Beitrag #307
XM Studios Europe News

Zitat:"Dear Collectors and Friends,

today we like to inform you that we will be receiving four XM Studios statues in March for you. In the 10th calendar week between the
5th - 10th of March our shop under http://www.xm-studios.shop receives XM Carnage, XM Winter Soldier, XM Shibumi and XM Spider Gwen.
For XM Spider Gwen all Pre-Order are gone. You can safe your Pre-Order for Carnage, Winter Soldier or Shibumi today. Thank you.

~~~~~~~~~

Carnage was once a serial killer known as Cletus Kasady, and became Carnage after merging with the offspring of the alien symbiote
called Venom during a prison breakout. Carnage will be retailing at €1150 with an edition size of ES800.

XM Carnage : Pre-Order - English
XM Carnage : Pre-Order - German

~~~~~~~~~

Winter Soldier, while he had no memory of his past, Barnes still had considerable physical skill. He was indoctrinated to hate the West
and was provided with mental implants during sensory deprivation, molding him into the perfect assassin. The Winter Soldier will be
retailing at €890 with an edition size of ES500.

XM Winter Soldier : Pre-Order - English
XM Winter Soldier : Pre-Order - German

~~~~~~~~~

Shibumi is the leader of Japan's largest organized crime sect "Evil Ghost" and believed to be the reincarnation of Evil Ghost himself.
Shibumi was not born evil and domineering. Under the mask he is a man full of love and hatred. The Shibumi will be retailing at €950
with an edition size of ES388.

XM Shibumi : Pre-Order - English
XM Shibumi : Pre-Order - German

~~~~~~~~~

XM Studios Shop : FAQ (English)
XM Studios Shop : FAQ (German)

~~~~~~~~~

You’ll receive an email with all further information after you secured one of the Pre-Order.

Have a nice weekend!

Best Regards
GHeroes."

Antwort schreiben 

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Startseite | Nach oben | Zum Inhalt | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation

Polystoned-Shops: Sideshow | Toy-Palace | Amazon.de | DarkSide Collectibles | XM Studios Europe